Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 72619

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, czas pracy 8 godzin, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.

Zakres zadań

  • naliczanie i sporządzanie listy wypłat uposażeń wraz z dodatkami oraz innych należności pieniężnych dla funkcjonariuszy,
  • naliczanie i sporządzanie listy wynagrodzeń i innych dodatkowych płatności wraz z pochodnymi od wynagrodzeń dotyczących pracowników objętych i nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń,
  • naliczanie i wystawianie zaświadczeń do ZUS i ZER,
  • wystawianie zaświadczeń o dochodach,
  • sporządzanie i wystawianie dokumentów podatkowych,
  • naliczanie składek emerytalno - rentowych i na Fundusz Pracy dla policjantów zwolnionych ze służby bez prawa do emerytury.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pionie kadrowo - płacowym
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • znajomość ustawy o Policji, finansach publicznych, kpa, podatku dochodowego od osób fizycznych, prawa pracy
  • umiejętność obsługi komputera
  • zdolność analitycznego myślenia
  • dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • szkolenie w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, zasiłków z ubezpieczenia chorobowego, podatku dochodowego od osób fizycznych,

Podobne ogłoszenia: