Celem Makax jest dostarczenie wysokiej jakości usług, odpowiadających potrzebom naszych partnerów branżowych, gwarantujących ich terminową realizację. W związku z tym dobrem nadrzędnym, którym się kierujemy jest zaufanie i zadowolenie partnera. Makax opiera swoje relacje biznesowe na partnerstwie, skupiając się na budowaniu relacji opartej na strategii win - win, poszukując rozwiązań, które dla wszystkich stron będą optymalne i zyskowne. Traktujemy wszystkich partnerów z jednakową starannością, życzliwością i kulturą osobistą, budując relacje oparte na obopólnej korzyści.
Dzięki partnerskim relacjom z naszymi pracownikami i dostawcami oferujemy kompleksowe usługi podwykonawcze, które realizujemy z uwzględnieniem zasad ochrony środowiska naturalnego i etyki, mając na względzie przede wszystkim satysfakcję i komfort użytkowników.
Nasze doświadczenie wynika z zatrudniania najwyższej klasy fachowców branży żelbetowej. Zatrudnieni przez nas inżynierowie mogą pochwalić się kilkunastoletnim doświadczeniem zdobywanym przy budowie obiektów mostowych i inżynieryjnych w kraju i za granicą, gwarantując najwyższą jakość prac wykonywanych przez MAKAX.
- przygotowanie i prowadzenie obowiązkowych ewidencji dot. spraw pracowniczych,
- samodzielne sporządzanie listy płac i naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz wszelkich innych świadczeń dla pracowników, jak również współpracowników w ramach umów cywilnoprawnych,
- rozliczanie delegacji i oddelegowania pracowników,
- naliczanie PFRON,
- naliczanie deklaracji DRA oraz PIT-8AR, PIT-4R, PIT-11 i inne,
- obsługa PPK,
- przygotowanie pism i dokumentów dla instytucji zewnętrznych m.in. do ZUS, US, GUS, PFRON,
- kontrola nad obiegiem dokumentów,
- kontakt z kierownikami oraz kontrahentami,
- archiwizacja dokumentów,
- tworzenie zestawień na potrzeby zarządu.
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- praktyczna znajomość prawa pracy, prawa cywilnego, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, ustawy o PPK,
- praktyczna znajomość przepisów dot. zatrudniania cudzoziemców,
- znajomość rozliczania delegacji polskich i zagranicznych oraz oddelegowania pracowników,
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- znajomość systemu Enova 365 Kadry i płace - warunek konieczny,
- znajomość obsługi programu Płatnik,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność pracy w zespole oraz dokładność i skrupulatność w wykonywaniu zadań,
- rozwinięte zdolności analityczne i umiejętności samodzielnego myślenia.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji,
- możliwość rozwoju,
- przydzielanie odpowiedzialnych zadań, adekwatnie do umiejętności i zaangażowania,
- niezbędne narzędzia pracy.
Podobne ogłoszenia:
Dodano: 31 Marca 2023
Specjalista do spraw kadr i płac
prowadzenie akt osobowych, naliczanie zasiłków i wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Kadry i płace, wymagana samodzielność na stanowisku, znajomość przepisów prawa pracy,...
Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
małopolskie / Chrzanów
WięcejDodano: 31 Marca 2023
Specjalista ds. kadr
Opis stanowiska: prowadzenie akt osobowych pracowników prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie...
Holiday Travel Center Sp. z o.o.
mazowieckie / Warszawa, Wilanów, ul. Biedronki 71 A
WięcejDodano: 29 Marca 2023
Koordynator Działu Kadr i Płac
Twój zakres obowiązków: nadzór nad procesami kadrowo-płacowymi dla określonej grupy pracowników, przygotowywanie oraz naliczanie wynagrodzeń dla różnych form zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie), rozliczanie czasu pracy,...
TEB Edukacja
wielkopolskie / Poznań
Więcej