Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płac

Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płac
Miejsce pracy: Warszawa

Al. Jerozolimskie 96

 

  Poszukujemy osoby, która posiada:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie zatrudniającej powyżej 300 pracowników
  • Wykształcenie wyższe (kierunek księgowość, ekonomia, prawo, prawo pracy)
  • Bardzo dobrą praktyczną znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych
  • Znajomość programu kadrowo-płacowego TETA
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego (mile widziane)
  • Bardzo dobrą znajomość MS Office, w tym programu Excel
  • Umiejętność budowania bardzo dobrych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Dobrą organizację pracy własnej i umiejętność wyznaczania priorytetów, a także samodzielność i systematyczność
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • Samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz kompleksowa obsługa pracowników z różnych obszarów
  • Tworzenie dokumentacji pracowniczej (sporządzanie umów o pracę, aneksów, umów o odpowiedzialności finansowej, świadectw pracy, przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę)
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczeń w zakresie nieobecności pracowniczych, urlopów i zwolnień lekarskich
  • Sporządzanie raportów kadrowych
  • Przygotowywanie i weryfikacja prawidłowości naliczeń listy płac dla różnych form zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie)
  • Przygotowywanie rozliczeń oraz terminowej sprawozdawczości dla ZUS, sporządzanie korekt ZUS dotyczących dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych
  • Kontrola i sporządzanie corocznych deklaracji do Urzędu Skarbowego
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie przepływu środków pieniężnych związanych z wynagrodzeniem pracowników i prawidłowością ich księgowania
  • Bieżące monitorowanie zmian w przepisach PDOF, ZUS oraz Kodeksu Pracy
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w rozwijającej się w firmie w branży, której misją jest ratowanie zdrowia i życia ludzi
  • Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny; dostęp do platformy benefitowej i zakupowej Medicover Benefits (m.in. dofinansowanie biletów do kina i teatru, karty sportowej, zniżki na różne produkty i usługi), grupowe ubezpieczenie NNW, możliwość zakupu i uczestnictwa w programie dobrowolnego ubezpieczenia na życie oraz zniżki na usługi oferowane przez spółki Medicover
  • Wsparcie w zdobywaniu wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • Możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
  • Angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej "Zdrowie przez cały rok"

Podobne ogłoszenia:

Dodano: 07 Maja 2021

HR Services Specialist [rekrutacja online]

umowa o pracę taki rodzaj umowy oferujemy 8-16 w tych godzinach pracujemy Konduktorska 35, Katowice tutaj mieści się nasze biuro Zakres obowiązków 30% - Administracja danych pracowniczych związanych z zatrudnianiem, zmianami w trakcie jego trwania...

ING Tech Poland

śląskie / Katowice

Więcej

Dodano: 03 Maja 2021

HR Admin & Benefits Specialist

Inviting applications for the role of the HR Admin & Benefits Specialist. Responsibilities Answering to routine employees queries on labor law and internal procedures for personnel administration. Investigating and solving employees claims on benefits...

Genpact PL

śląskie / Katowice

Więcej

Dodano: 02 Maja 2021

HR Administrator

Your tasks Collecting and filling any HR related data into our internal systems Data validation and ensuring high data quality within all HR systems Preparing reports and analysis in Excel and PowerPoint Maintaining communication with HR teams worldwide,...

Hemmersbach

śląskie / Katowice

Więcej