Specjalista ds. hr i administracji

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. hr i administracji
Miejsce pracy: Siechnice
Numer: StPr/23/0585
OBOWIĄZKI:
Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników.Współpraca z agencjami pracy tymczasowej.Organizacja wdrożeń i szkoleń dla pracowników.Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych.Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów firmowych.Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 7:00 - 15:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: bardzo dobra komunikacja interpersonalna
Uprawnienia: minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PwerPoint, Excel, Word, Outlook)


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PwerPoint, Excel, Word, Outlook), bardzo dobra komunikacja interpersonalnajęzyk angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie w celu porozumiewania się z przełożonymijęzyk ukraiński lub rosyjski na poziomie komunikatywnym na potrzeby wdrażenia pracowników tymczasowych

Miejsce pracy:

Siechnice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Podobne ogłoszenia: