Specjalista ds. Kadr i Płac [rekrutacja online]

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez „Recruitment Solutions” Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Administratorem danych osobowych jest „Recruitment Solutions” Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu.Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza.Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.

Certyfikaty:
2505 agencja doradztwa personalnego

Samodzielność i silne poczucie obowiązku to Twoje drugie imię?
Firma rośnie, potrzebujemy solidnego Specjalisty - dołącz i spraw, by kadry i płace były prowadzone na najwyższym poziomie.

Dla firmy produkcyjnej z branży FMCG pilnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Kadr i Płac [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Polanów, okolice Sławna, Koszalina
Nr ref.: KH23/21PP
Kluczowe zadania:
  • samodzielne, kompleksowe prowadzenie całości spraw pracowniczych (kadry i płace) od przyjęcia pracownika po zakończenie zatrudnienia:
  • skierowanie na badania, karta obiegowa, wydanie odzieży roboczej, przygotowanie UoP, wprowadzenie danych do systemu
  • założenie, prowadzenie i bieżąca aktualizacja akt osobowych
  • kontrola ważności badań lekarskich, przedłużanie umów, sporządzanie aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, zgłaszanie i wyrejestrowanie do ZUS, zgłaszanie do PPK
  • sporządzanie wszelkich zaświadczeń dla pracowników
  • ustalanie wymiaru urlopów (wypoczynkowe, macierzyńskie, wychowawcze), zbieranie wniosków na art. 188 KP
  • ewidencja czasu pracy (podstawowy, równoważny)
  • sporządzanie cotygodniowego raportu ewidencji (lista obecności, absencje, rotacja), przekazywanie list kierownikom
  • comiesięczne zestawienie aktualnego stanu urlopowego pracowników produkcyjnych
  • naliczanie wynagrodzeń (premie, nadgodziny, potrącenia, ekwiwalenty, odprawy), sporządzanie listy premii
  • naliczanie i koordynacja PPK, ubezpieczenie grupowe
  • przygotowanie i dystrybucja pasków wypłat dla pracowników
  • sporządzanie rachunków do umów zleceń
  • sporządzanie pracowniczych deklaracji PIT, Rp-7, Z-3
  • sprawozdania do ZUS, GUS, PFRON
  • zbieranie wniosków do ZFŚS, przygotowanie dokumentacji dla komisji socjalnej
  • prowadzenie rejestru książeczek Sanepid, pomoc w organizacji szkoleń BHP
  • archiwizacja dokumentacji kadrowej
  • aktualizacja regulaminu pracy, wynagrodzeń, ZFŚS, opisów stanowisk
  • coroczna aktualizacja Urzędów Skarbowych
  • wsparcie kadry kierowniczej w rekrutacjach (personel produkcyjny): analiza zapotrzebowania, tworzenie ogłoszeń, wstępna weryfikacja CV, umawianie spotkań
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • min. 3-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kadr i płac
  • mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym lub w firmie produkcyjnej
  • wykształcenie min. średnie
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, zagadnień związanych z zatrudnieniem pracowników i naliczania wynagrodzeń
  • znajomość przepisów podatkowych (dochodowy od osób fizycznych), ubezpieczeń społecznych
  • znajomość obsługi: MS Office, Płatnik, programy księgowo – płacowe (ERP)
  • mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • radar na sprawy pracownicze, umiejętność rozwiązywania problemów pracowników
  • ład i porządek, dobra organizacja pracy własnej
  • samodzielność, silne poczucie obowiązku za swoją pracę = osoba godna zaufania
  • niekonfliktowa natura, umiejętność współpracy, osoba pozytywna
  • dokładność, skrupulatność, terminowość (praca pod presją terminów)
  • prawo jazdy kat. B (czynne), mobilność i gotowość do wyjazdów służbowych
Oferujemy:
  • stałą, stacjonarną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • umowę o pracę, pełen etat (7:00/8:00 – 15:00/16:00)
  • odpowiedni do stanowiska poziom wynagrodzenia, premię roczną
  • narzędzia: telefon, laptop
  • przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie

Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH23/21PP w tytule e-maila.

Podobne ogłoszenia:

Dodano: 07 Maja 2021

Specjalista / Specjalistka ds. Kadr [rekrutacja online]

Opis stanowiska: Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników Administrowanie dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia (m.in. prowadzenie akt osobowych, tworzenie dokumentacji związanej z...

Contract Administration Sp. z o.o.

dolnośląskie / Wrocław

Więcej

Dodano: 07 Maja 2021

Specjalista ds. kadr i płac

Miejsce praca: Toruń Zadania: pełna obsługa kadrowo – płacowa pracowników wystawianie umów, świadectw pracy i innych dokumentów pracowniczych prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej naliczanie wynagrodzeń sporządzanie...

Hill Wotron

kujawsko-pomorskie / Toruń

Więcej

Dodano: 07 Maja 2021

Młodszy specjalista ds. kadr

obsługa administracyjno-kadrowa pracowników zatrudnionych przez firmę oraz Agencje Pracy w tym cudzoziemców weryfikacja czasu pracy Pracowników tymczasowych ubieganie się o pozwolenia na pracę dla cudzoziemców weryfikacja i nadzór mieszkań...

Legs Sp. z o.o.

łódzkie / Aleksandrów Łódzki

Więcej