Specjalista ds. kadr i płac

Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Rybnik
Numer: StPr/23/0482
OBOWIĄZKI:
Weryfikowanie dokumentów księgowych oraz ich bieżące księgowanie, prowadzenie dokumentacji księgowej według obowiązującej w jednostce polityki rachunkowości, ewidencji rozrachunków, ewidencji księgowej programów rządowych 300+ i500+, kontrola wykonania planu finansowego, sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, zabezpieczanie środków na rachunkach bankowych terminowe dokonywanie płatności. Wymagane roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt z pracodawcą osobisty bądź telefoniczny.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Miejsce pracy:

Rybnik


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 510 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Podobne ogłoszenia:

Dodano: 01 Kwietnia 2023

Inspektor

Warunki pracy praca przed monitorem ekranowym na drugim piętrze budynku, brak ułatwień dla osób niepełnosprawnych Zakres zadań Prowadzenie spraw kadrowych związanych z zatrudnieniem pracowników Urzędu m.in. z prowadzeniem ewidencji czasu pracy...

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu

wielkopolskie / Poznań

Więcej

Dodano: 01 Kwietnia 2023

Młodszy specjalista

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno- biurowa obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, praca wymaga...

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

podlaskie / Białystok

Więcej

Dodano: 31 Marca 2023

Inspektor ds. Obsługi Kadrowej w Wydziale Kadr i Płac, Referacie Spraw Osobowych

Zadania: Obsługa kadrowa pracowników Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: przygotowywanie dokumentacji z zakresu nawiązania, trwania, zmiany i zakończenia stosunku pracy oraz określanie uprawnień związanych ze stosunkiem pracy...

Straż Miejska m.st. Warszawy

mazowieckie / Warszawa

Więcej