Specjalista ds. personalnych (mid/regular)

ifm ecolink należy do koncernu ifm electronic, zatrudniający ponad 5000 pracowników.


W lipcu 2012 ruszyła produkcja w ifm ecolink w Opolu. Obecnie nasz zakład zatrudnia 600 osób i bardzo aktywnie się rozwija. Dlatego zatrudniamy kolejnych specjalistów, zarówno związanych z działami okołoprodukcyjnymi jak i z naszym działem Badań i Rozwoju.

W ifm ecolink w Opolu wytwarzamy głównie okablowanie ze złączami przemysłowymi. Nasz zespół inżynierów w R&D projektuje oraz wytwarza urządzenia elektroniczne z technologią IO-Link (Hardware + Software).

‘Patrzymy na jednostkę’- to jedna z przewodnich zasad filozofii firmy. Zdobyliśmy wiele certyfikatów, m.in. zostaliśmy uhonorowani nagrodą z Państwowej Inspekcji Pracy – ifm Bezpieczny Pracodawca. Nasza firma została okrzyknięta również mianem TOP Employer.

Jesteśmy w miejscu, w którym staliśmy się rozpoznawalni jako Opolska Marka.

 

Specjalista ds. personalnych (mid/regular)
Miejsce pracy: Opole
Twój zakres obowiązków:
  • Bieżąca i kompleksowa obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej;
  • Rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności;
  • Przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby zarządcze organizacji oraz instytucji zewnętrznych (ZUS, US, PERON, GUS);
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, stałe jej aktualizowanie i bezpieczne przechowywanie;
  • Przygotowywanie skierowań na badania medycyny pracy oraz nadzór nad badaniami medycyny pracy;
  • Administrowanie benefitów pracowniczych;
  • Wsparcie pracowników w zakresie wiedzy o prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i wewnętrznych regulaminach;
  • Prowadzenie działań w zakresie organizacji i przebiegu szkoleń oraz dokumentacji szkoleniowej;
  • Bezpośrednia współpraca z HR Managerem i zespołem HR.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja, zarządzanie kadrami);
  • Wcześniejsze doświadczenie w obszarze administracji kadrowej;
  • Znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, Kodeksu Pracy;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point);
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2 – warunek konieczny);
  • Dobra znajomość j. niemieckiego (mile widziane);
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność planowania;
  • Pozytywne nastawienie do pracy;
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
Co zyskasz podejmując u nas pracę?
Twój zakres obowiązków:
  • Bieżąca i kompleksowa obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej;
  • Rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności;
  • Przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby zarządcze organizacji oraz instytucji zewnętrznych (ZUS, US, PERON, GUS);
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, stałe jej aktualizowanie i bezpieczne przechowywanie;
  • Przygotowywanie skierowań na badania medycyny pracy oraz nadzór nad badaniami medycyny pracy;
  • Administrowanie benefitów pracowniczych;
  • Wsparcie pracowników w zakresie wiedzy o prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i wewnętrznych regulaminach;
  • Prowadzenie działań w zakresie organizacji i przebiegu szkoleń oraz dokumentacji szkoleniowej;
  • Bezpośrednia współpraca z HR Managerem i zespołem HR.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja, zarządzanie kadrami);
  • Wcześniejsze doświadczenie w obszarze administracji kadrowej;
  • Znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, Kodeksu Pracy;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point);
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2 – warunek konieczny);
  • Dobra znajomość j. niemieckiego (mile widziane);
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność planowania;
  • Pozytywne nastawienie do pracy;
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
Co zyskasz podejmując u nas pracę?
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
  • Wdrożenie przy wsparciu doświadczonych pracowników
  • Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
  • Koleżeńską atmosferę
  • Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
  • Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
  • Dofinansowanie do karty sportowej OK System
  • Pakiet socjalny (bony świąteczne,prezenty / bony dla dzieci pracowników)
  • Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)

Podobne ogłoszenia:

Dodano: 17 Września 2021

Specjalista ds. wymiany akademickiej w Dziale Współpracy z Zagranicą

Główne zadania: Organizacja wyjazdów studentów i doktorantów w ramach programu ERASMUS+ oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), Przygotowanie rekrutacji i pobytów studentów na studiach i stypendiach zagranicznych, Zapewnienie...

Warszawski Uniwersytet Medyczny

mazowieckie / Warszawa

Więcej

Dodano: 17 Września 2021

Specjalista ds. personalnych

Firma PORTOS z Kalisza wiodący producent rolet zewnętrznych zatrudni osobę na stanowisko: Specjalista ds. personalnych Miejsce pracy: Kalisz, ul. Złota 71 Możliwy dojazd autobusem KLA linia: 8, 15,16, 17 – przystanek tuż przy zakładzie pracy....

PORTOS TR7

wielkopolskie / Kalisz, ul. Złota 71

Więcej

Dodano: 15 Września 2021

HR Specialist with Portuguese / Spanish

Are you passionate about HR or you would like to change your career? Then you should keep reading! Who are we? The HR Global Operations is a very dedicated Team that provides Human Resources administrative services to Aon colleagues globally. As a HR...

Aon

małopolskie / Kraków

Więcej