Specjalista/ inspektor/ referent ds. kadr i płac

Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Specjalista/ inspektor/ referent ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Łomża
Numer: StPr/21/0011
OBOWIĄZKI:
1) Kompletowanie dokumentacji wymaganej do wyliczenia wynagrodzenia pracowników;2) Kontrola składanych dowodów- rozliczenie czasu pracy pracowników WSPR SP ZOZ stanowiących podstawę do sporządzania list płac;3) Sporządzanie list wynagrodzeń w określonych termiach;4) Terminowe przekazywanie należnych wynagrodzeń pracownikom,5) Dokonywanie należnych potrąceń w listach płac, przygotowywanie danych do przelewów związanych z rozliczeniem płac, rozliczanie ubezpieczenia pracowników od nieszczęśliwych wypadków;6) Rozliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego na wypadek choroby, macierzyństwa mając na uwadze prawidłową gospodarkę tymi funduszami (obliczanie zasiłków, sporządzanie list płac, dokonywanie terminowych potrąceń, prowadzenie ewidencji i dokumentacji wypłaconych zasiłków);7) Potrącanie i rozliczanie zajęć komorniczych,8) Sporządzanie RP-7.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne


Wymagania inne:

wymagania: wykształcenie: średnie/wyższe/ kierunkowe studia podyplomowe (kierunek: ekonomia lub pokrewne), co najmniej dwa lata doświadczenia na danym stanowisku, uprawnienia/umiejętności: wiedza z zakresu zasad sporządzania dokumentacji płacowej, wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, znajomość urządzeń biurowych, informatycznych oraz programów Microsoft Office, w tym Excel.

Miejsce pracy:

Łomża


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

2 800 - 3 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Podobne ogłoszenia: