CloudBest to firma zarządzająca międzynarodowymi projektami z zakresu wielu branż, w tym FinTech. Nasze wyspecjalizowane zespoły zapewniają swoim klientom wsparcie w takich obszarach jak tworzenie oprogramowania, publikowanie treści, obsługa klienta, marketing, motoryzacja i rozwój biznesu.
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się w międzynarodowych strukturach jako:
- Jest znużona monotonią i powtarzalnością w obecnym życiu i chciałaby coś zmienić;
- Jest proaktywna, szuka niesztampowych rozwiązań i lubi tworzyć nowe rzeczy;
- Lubi młode, nowoczesne środowisko pracy o kulturze start-upowej;
- Jest nastawiona na pracę zespołową i lubi pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
- Swobodna znajomość języka angielskim w mowie i piśmie, preferowany poziom B2;
- Min. 5 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych;
- Bardzo dobra znajomość programu Ms Excel/pakiet MS Office/Power Point;
- Wybitne zdolności organizacyjne;
- Umiejętność skutecznego działania pod presją czasu;
- Umiejętność współpracy z osobami na różnym szczeblu organizacji;
- Zdolności komunikacyjne i nastawienie na sukces.
- Rozwój osobisty i zdobycie doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie w międzynarodowym środowisku;
- Pracę z zespołem entuzjastów, który z sukcesem tworzy firmę w najszybciej rozwijającej się branży blockchain;
- Świetną atmosferę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia przy startupowej kulturze organizacyjnej;
- Pracę w nowoczesnym, atrakcyjnym biurowcu przy ul. Wioślarskiej 8;
- Prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty multisport;
- Wyjazdy integracyjne oraz imprezy firmowe;
- Celebrowanie Twoich urodzin;
- Świeżo wyciskany sok 100%;
- Masaże w miejscu pracy;
- Naukę języka w miejscu pracy;
- Elastyczne godziny pracy.
- Przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracownika w tym przygotowanie umów o prace j cywilnoprawnych;
- Przygotowanie dokumentacji związanej z zakończeniem zatrudnienia w tym: wypowiedzeń, świadectw pracy i innych dokumentów dla pracowników;
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy;
- Przygotowywanie i koordynacja przepływu dokumentów kadrowych;
- Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych;
- Przygotowywanie raportów i zestawień personalnych, na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
- Sporządzanie deklaracji ZUS, US i PFRON.
Podobne ogłoszenia:
Dodano: 16 Stycznia 2021
HR Process Officer / Specialist in People Resourcing Services
Would you like to develop in HR area and support Nordea’s hiring process? This is an opportunity for you to be responsible for a variety of tasks within recruitment process, but also to deal with Nordea’s employees personal data...
Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce
łódzkie / Łódź
WięcejDodano: 14 Stycznia 2021
Pracownik działu kadr
OBOWIĄZKI kontrola Rejestru Czasu Pracy sporządzanie dokumentów w programie Word sporządzanie oraz kontrola sprawozdań w programie Excel inne zadania bieżące OBOWIĄZKI kontrola Rejestru Czasu Pracy sporządzanie dokumentów w programie Word...
FELDER Group Polska Sp. z o.o.
śląskie / Żory
WięcejDodano: 13 Stycznia 2021
Pracownik w sekcji organizacyjno-kadrowej
prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego - prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dot. służby i pracy, - realizacja zadań z zakresu planowania...
Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
warmińsko-mazurskie / Szczytno
Więcej